دکتر مصطفی میرشاه پناه

دکتر مصطفی میرشاه پناه، متخصص درمان ریشه (عصب کشی) متولد بهمن ماه ۱۳۶۷ در شهر مشهد می باشند ایشان دوره متوسطه خود را در شهر بجنورد و در دبیرستان تیزهوشان این شهر گذرانده و پس از آن در سال ۸۶ وارد دوره دکتری عمومی دندانپزشکی دانشگاه مشهد شدند و دوره تحصیلات خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با موفقیت طی نمودند.

 

دکتر مصطفی میرشاه پناه در همان سال فارغ التحصیلی (۱۳۹۲) از دکتری عمومی به طور مستقیم و بدون وقفه وارد دانشگاه شهید صدوقی یزد شده و در رشته تحصیلی اندودانتیکس (درمان ریشه ) مشغول گذراندن دوره بورد تخصصی خود شدند و نهایتا پس از طی دوره در سال ۱۳۹۵ و با رتبه عالی فعالیت تخصصی شان را در همین زمینه و در شهر تهران آغاز نمودند.

 

ایشان همچنین مدرس اندودانتیکس انجمن دندانپزشکان ایران، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آجا و نیز عضو انجمن اندودانتیست های ایران می باشند، رشته تخصصی درمان ریشه در رابطه با بیمارانی است که به اصطلاح عمومی نیازمند عصب کشی می باشند.

توضیح مختصری در رابطه با رشته درمان ریشه اگرچه بیماران با درد دندان اغلب نزد دندانپزشکان عمومی رفته و تحت درمان قرار می گیرند مواردی وجود دارد که به علت دشواری کار از جمله وجود کانال های اضافی و متعدد دندان، آناتومی های خاص دندانها، کج بودن و انحنا داشتن ریشه دندان، انجام عصب کشی نیاز به تخصص و تبحر دارد که معمولا در این موارد بیماران توسط خود دندان پزشک عمومی به یک متخصص اندودانتیکس ارجاع داده می شوند.

خوشبختانه رشته دندانپزشکی چند سالی است که در ایران به سمت تخصصی شدن پیش رفته و بیماران می توانند به طور مستقیم به دندان پزشک تخصصی مراجعه نمایند. کیفیت، دقت و سرعت بالاتری که در رابطه با ترمیم ریشه دندان توسط یک متخصص اندودنتیست انجام می شود باعث رضایت بهتر بیماران از این مقوله و این عضو مهم بدن می شود. دکتر میرشاه پناه در این زمینه تخصصی و در تهران پاسخ گوی بیماران عزیز می باشند، برای اطلاع از خدمات و نحوه نوبت دهی ایشان می توانید به قسمت تماس با ما و همچنین بخش خدمات در سایت مراجعه نمائید.