دکتر زهرا ابراهیمی نیک

 

دکتر زهرا ابراهیمی نیک متولد ۱۳۶۷ در استان فارس هستند، ایشان دوره تحصیلات متوسطه خود را در شهر مشهد و در دبیرستان نمونه اندیشه گذراندند. در سال ۸۶ در کنکور سراسری با کسب رتبه ۷۵ وارد دوره دکتری عمومی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد شدند.

ایشان همچنین عضو استعدادهای درخشان کشور بوده و بلافاصله بعد از اتمام دوره عمومی با رتبه ۲۱ آزمون دستیاری در سال ۱۳۹۲ دوره تخصصی رشته ارتودنسی را در دانشگاه شهید صدوقی یزد اغاز نمودند. در سال 96 موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی دندانپزشکی شدند و دوره طرح خود را در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز و به مدت یک سال در بخش بیماران شکاف لب و کام در بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد مشغول به کار شدند و سپس در آذر ماه ۱۳۹۷ به تهران منتقل شدند و به عنوان عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه علوم پزشکی آجا مشغول به فعالیت شدند.

دکتر ابراهیمی نیک عضو فدراسیون ارتودنتیست های جهان (WFO) و عضو انجمن ارتودنتیست های ایران بوده و در کنار فعالیت های اموزشی-پژوهشی خود در کلینیک های تخصصی دندانپزشکی مشغول به انجام درمان های ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتوپدی فک، درمان ناهنجاری های صورت، درمان بیماران شکاف لب و کام و درمانهای ترکیبی ارتودنسی – جراحی می باشد.

 

دکتر مصطفی میرشاه پناه به همراه دکتر زهرا ابراهیمی نیک در سال ۱۳۹۸ اقدام به تاسیس مرکز تخصصی دندان پزشکی به نام COMFY-Dent (به معنای دندانپزشکی راحت) نمودند. در این مجموعه با ایجاد محیطی امن و ارام و با بهره گیری از به روزترین پروتکل های علمی و تجهیزات پیشرفته سعی بر انجام درمان های دندانپزشکی بدون درد و با کمترین استرس برای مراجعه کنندگان عزیز می باشند.

 

این مرکز متفاوت است از سایر مراکز دندانپزشکی به این علت که تاکید بر راحتی شما مراجعه کنندگان می باشد. در باره خدمات و فعالیت های این مرکز تخصصی می تواند در قسمت خدمات مرکز بر اساس پزشک مورد نظر مطالعه نموده و در صورت نیاز به خدمات مرکز با شماره های موجود در بخش تماس با ما ، تماس بگیرید.